Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Συνοπτική Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2020-2021


Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Η κάθε σχολική μονάδα έχει την ιστορία και το παρελθόν της, τόσο ως οργανισμός
όσο και ως υλικοτεχνική υποδομή. Έχει και το παρόν και την προοπτική της μέσα
στο πλαίσιο της εντοπιότητάς της.
Το σχολείο μας βρίσκεται στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης, είναι κτισμένο εδώ
και περίπου 25 χρόνια ενώ οι μαθητές/τριές του προέρχονται κατά κύριο λόγο από
την ευρύτερη περιοχή (γειτονιά), από τους επαγγελματίες και τους ιδιώτες
επιστήμονες που εδρεύουν γύρω από αυτό, από τους υπαλλήλους των γύρω
δημόσιων κτηρίων (Περιφερειακή Ενότητα, Δημαρχείο, Δικαστικό Μέγαρο) και από
τους στρατιωτικούς (στρατιωτικά οικήματα).
Κατά το τρέχον σχολικό έτος στο σχολείο μας λειτούργησαν οχτώ (08) τμήματα
Γενικής Παιδείας με σύνολο 125 μαθητές και μαθήτριες, ένα (01) τμήμα Ένταξης,
δύο (02) τμήματα Ολοήμερου κι ένα (01) τμήμα Πρόωρης Υποδοχής. Εκτός από τους
εκπαιδευτικούς ΠΕ70, υπευθύνους των ανωτέρω τμημάτων, τη Διευθύντρια, τον
εκπαιδευτικό του τμήματος Ένταξης και την εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
υπηρετούν στο σχολείο: μία εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, μία εκπαιδευτικός
Γαλλικής Γλώσσας, μία εκπαιδευτικός Γερμανικής Γλώσσας, δύο εκπαιδευτικοί
Φυσικής Αγωγής, ένας εκπαιδευτικός Πληροφορικής, ένας εκπαιδευτικός Μουσικής,
μία εκπαιδευτικός Εικαστικών, μία εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής και μία
Κοινωνική Λειτουργός. Στο βοηθητικό προσωπικό περιλαμβάνονται ο σχολικός
τροχονόμος και το προσωπικό καθαριότητας.
Στον τομέα της υλικοτεχνικής υποδομής η κατάσταση του διδακτηρίου κρίνεται
αρκετά καλή. Περιλαμβάνει Αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων, Βιβλιοθήκη, Εργαστήριο
Πληροφορικής, Αίθουσα Εικαστικών, Αίθουσα Τμήματος Ένταξης κι Αποθηκευτικό
χώρο Εποπτικών μέσων διδασκαλίας. Για την υποστήριξη των ΤΠΕ στην
εκπαιδευτική διαδικασία οι χώροι διδασκαλίας είναι εξοπλισμένοι με Η/Υ και
βιντεοπροβολέα. Η αίθουσα Πληροφορικής διαθέτει επιπλέον και διαδραστικό
πίνακα και η βιβλιοθήκη είναι εξοπλισμένη με Η/Υ και βιντεοπροβολέα.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Η ετερογένεια και η ποικιλία των μαθητών/τριών υποστηρίζει κι ενισχύει κατά πολύ
την εξοικείωση και τελικά την αποδοχή-σεβασμό της διαφορετικότητας.
Σημεία προς βελτίωση
Η προσπάθεια της διαμόρφωσης θετικού παιδαγωγικού κλίματος, σχέσεων
εμπιστοσύνης, αληθινού ενδιαφέροντος κι αγάπης σε συνδυασμό με τη συνεχή
επιμόρφωση κι ολόπλευρη ενημέρωση του προσωπικού είναι αδιάλλειπτική, σταθερή
και δυναμική.
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Όλοι μαζί, τα μέλη της σχολικής κοινότητας, νιώθουμε σαν μία ομάδα δεμένη που δε
σταματά να προσπαθεί, να εξελίσσεται και να αναζητά πάντα το καλύτερο μέσα
ακόμη και από τα λάθη ή τις δυσκολίες που εν τέλει αναδεικνύονται σε κίνητρο κι
ώθηση για ένα καλύτερο σχολείο για όλους.
Σημεία προς βελτίωση
Η εξωστρέφεια τη χρονιά που μάς πέρασε λόγω των ιδιαίτερων υγιειονομικών
συνθηκών δεν αναπτύχθηκε όσο επιθυμούσαμε όμως άλλαξε μορφές : τηλεδιάσκεψη-
τηλεφωνική επικοινωνία, εξ αποστάσεως επαφή, οι οποίες ίσως τελικά μείνουν ως
πρακτικές επικοινωνίας πολύ σημαντικές και χρήσιμες.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Το κεντρικό σημείο του σχολείου μας δίνει τη δυνατότητα της εύκολης πρόσβασης κι
επικοινωνίας με πρόσωπα και φορείς πολιτιστικού, πολιτικού κι επιστημονικού
ενδιαφέροντος, ενώ η λόγω covid-19 εξ αποστάσεως επιμόρφωση έδωσε πολλές
ευκαιρίες σε όλους μας να ενισχύσουμε και να βελτιώσουμε τις επιστημονικές και
ψηφιακές μας δεξιότητες.
Σημεία προς βελτίωση
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus, eTwinning)
έχει αρκετά περιθώρια βελτίωσης στα οποία θα εστιάσουμε ώστε να ενισχυθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...