Το σχολικό έτος 2019-20 ο
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώνεται
στην Κλιματική Αλλαγή και 243 ομάδες μαθητών από σχολεία όλης της Ελλάδας
(το 1/3 από τις προτάσεις που υποβλήθηκαν) υπέβαλαν επιτυχημένες προτάσεις έργων ανοιχτών τεχνολογιών που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση
της κλιματικής κρίσης.
Οι προτάσεις των ομάδων
αξιολογήθηκαν από 16 αξιολογητές σύμφωνα με τα κριτήρια και κάθε πρόταση
αξιολογήθηκε από τουλάχιστον 2 αξιολογητές. Όλες οι προτάσεις των ομάδων που
συνεχίζουν στην 2η φάση είναι διαθέσιμες εδώ. Το σχολείο μας υπέβαλλε δύο επιτυχημένες προτάσεις (α. Ατμόσφαιρα και β. Ανάλυση νερού της Φυσικής Λίμνης Καστοριάς,) οι οποίες συνδιαμορφώθηκαν με τη συνεργασία των μαθητών/τριών της Στ΄τάξης, των εκπαιδευτικών τους και συγκεκριμένα του εκπαιδευτικού Πληροφορικής κ. Μήλιου Σάκη, των εκπαιδευτικών των δύο τμημάτων της Στ΄ κ. Βόλτση Αναστασίας και κ. Μπάρου Βασιλικής με την υποστήριξη της Διευθύντριας του σχολείου κ. Κανδύλη Αγνής.
Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, διεξάγεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών, δεν θέτει φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους, χωρίς να επιβάλλει σε μαθητές και τις οικογένειες τους τη χρήση συγκεκριμένων "κλειστών" προϊόντων.
Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, διεξάγεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών, δεν θέτει φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους, χωρίς να επιβάλλει σε μαθητές και τις οικογένειες τους τη χρήση συγκεκριμένων "κλειστών" προϊόντων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου